AMB VEU DE MAR
M' agrada veure des de la platja com la lluna
s'ofega darrere la marea,
com el dia s'obre a batzegades entre els núvols
carregats d'aigua
i el sol com sol·lícit amant va despullant
una a
una les estrelles.
És la còpula de la luxúria, un sentiment de
plenitud que brolla com renovació
d'un altre matí que encara manté intacta
l'esperança.
M'agrada que a la boca em quedi el gust de la
sal i la torni assedegada,
que els meus ulls intentin veure més enllà
de
la reixa que guarda el misteri de la vida
i aprengui a negar la realitat d'un indiferent
horitzó;
que les meves mans encara que ho sàpiguen
impossible, intentin omplir-me les butxaques de
mar i amb paciència comptin les infinites hores
que guarda la sorra.
M'agrada que el meu demà neixi de la
subversió
dels sentits,
mirar el petit veler i pensar que és el
vaixell del
pirata ple de tresors.
Vull aquest mar que tot ho dóna
per anegar-me
de poesia!
Com em cal saber que tot acaba i comença
quan
tu viatger de les ones
t'acostes i m'acarones.
Inés Encuentra
Pintura: Juan Antonio Martín
(Dona mirant el mar)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies pels vostres comentaris!